Εκδήλωση για την Ψυχική Υγεία από την Ομάδα Γυναικών Σταυρούπολης (VIDEO – ΦΩΤΟ)

by / Κυριακή, 31 Μαΐου 2015 / ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ Νέα για τη Γυναίκα

Στα πλαίσια των πλούσιων και πολύμορφων εκδηλώσεων που αναπτύσσουν οι φορείς της κοινωνικής συμμαχίας, η ομάδα Γυναικών Σταυρούπολης (μέλος της ΟΓΕ) πραγματοποίησε εκδήλωση – συζήτηση για την ψυχική υγεία. Την εκδήλωση άνοιξε η Χριστίνα Ανδριανίδου, μέλος της Ομάδας Γυναικών Σταυρούπολης, εκφράζοντας την αλληλεγγύη στον αγώνα των εργαζομένων στον χώρο της Υγείας.

Η Mαρία Βάγια, ειδικευόμενη ψυχίατρος και πρόεδρος του παραρτήματος ΕΣΥΝ στη Θεσσαλονίκη, και ο Γιάννης Ιωαννίδης, ψυχολόγος και στέλεχος του ΠΑΜΕ Υγείας – Πρόνοιας, με τις ομιλίες τους παρέθεσαν στοιχεία και ανέπτυξαν τις αιτίες των ψυχολογικών προβλημάτων, επισημαίνοντας ότι η καπιταλιστική οικονομική κρίση έχει επιφέρει άμεση επίπτωση στην ψυχική υγεία των εργαζομένων και των ανέργων, με αποτέλεσμα την αυξανόμενη κατάθλιψη και τις αυτοκτονίες.

Διαβάστε περισσότερα νέα στο newslog.gr

ΠΑΝΩ