Ικαρία: Συζήτηση για την Πρωτοβάθμια Υγεία από την ΟΓΕ

by / Κυριακή, 31 Μαΐου 2015 / ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ Νέα για τη Γυναίκα

Εκδήλωση – συζήτηση με θέμα «Γυναίκα και η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας» διοργανώνει Ένωση Δημοκρατικών Γυναικών Ικαρίας (μέλος ΟΓΕ), το Σάββατο 16 Μάη στις 20.00, στην αίθουσα του Δήμου, στον Εύδηλο.

Διαβάστε περισσότερα νέα στο newslog.gr

ΠΑΝΩ