Μάθετε γιατί πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε ένα διάλειμμα από το gel μανικιούρ

by / Κυριακή, 28 Ιουνίου 2015 / ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ Νέα για τη Γυναίκα

Ο συνδυασμός της UV ακτινοβολίας μαζί με τη σύνθεση του βερνικιού που του επιτρέπει να κολλά στο νύχι και να γίνεται σχεδόν ένα με αυτό είναι επίφοβος. Αν προσθέσουμε σε αυτό το γεγονός πως για την αφαίρεση, πρέπει να μουλιάσουν τα νύχια σε καθαρό ασετόν και μπορεί να χρειαστεί ΚΑΙ λιμάρισμα κάνει τα πράγματα χειρότερα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, πρέπει να κάνετε διάλειμμα από το gel μανικιούρ τουλάχιστον για 1 εβδομάδα κάθε μήνα.

Με αυτό τον τρόπο επιτρέπετε στα νύχια σας αφενός να αναπνεύσουν και αφετέρου να ξεκουραστούν και να αποφύγουν τα χειρότερα. Δεν θα…

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

Διαβάστε περισσότερα νέα στο newslog.gr

ΠΑΝΩ