Μάθετε γιατί πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε ένα διάλειμμα από το gel μανικιούρ
Ο συνδυασμός της UV ακτινοβολίας μαζί με τη σύνθεση του βερνικιού που του επιτρέπει να κολλά στο νύχι και να γίνεται σχεδόν ένα με αυτό είναι επίφοβος. Αν προσθέσουμε σε αυτό το γεγονός πως για την αφαίρεση, πρέπει να μουλιάσουν τα νύχια σε καθαρό ασετόν και μπορεί να χρειαστεί ΚΑΙ λιμάρισμα κάνει τα πράγματα χειρότερα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, πρέπει να κάνετε διάλειμμα από το gel μανικιούρ τουλάχιστον για 1 εβδομάδα κάθε μήνα.
Με αυτό τον τρόπο επιτρέπετε στα νύχια σας αφενός να αναπνεύσουν και αφετέρου να ξεκουραστούν και να αποφύγουν τα χειρότερα. Δεν θα…
Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr
Διαβάστε περισσότερα νέα στο newslog.gr
Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα
Total white η πιο δυνατή τάση του καλοκαιριού
Total white η πιο δυνατή τάση του καλοκαιριού και πώς …ΠΟΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΑΣ
Σας προτείνω μερικά προϊόντα μακιγιαζ για να βεβαιωθείτε ότι …Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΣΗ ΣΤΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΕΙΝΑΙ ΤΑ Palm Bracelets!
Ψάχνετε για νέους τρόπους που θα τραβίξουν τα βλέμματα …6 σημαντικά πράγματα που δε γνωρίζουμε για την ενυδατική κρεμά.
Οι περισσότερες γνωρίζουμε τα βασικά: Moisturizer κρατά το δέρμα …Συμβουλές για ένα επιτυχημένο μακιγιάζ ημέρας και πώς θα το μετατρέψουμε σε βραδινό
Video από την εκπομπή «Χαμογέλα» με συμβουλές και οδηγίες μακιγιάζ …

GET SOCIAL