Νηστεία: Κάνει καλό στην υγεία ή όχι;
Άλλοι νηστεύουν για καθαρά θρησκευτικούς λόγους και άλλοι για λόγους αποτοξίνωσης. Τελικά η νηστεία κατά πόσο ωφελεί ή βλάπτει την υγεία;
Η νηστεία αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για αποτοξίνωση αφού καθημερινά όλο και περισσότερο καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε λιπαρά με συνέπεια τα διάφορα προβλήματα υγείας να είναι αναπόφευκτα.
Νηστεύοντας για 40 ημέρες, μέχρι δηλαδή το Πάσχα, ο οργανισμός έχει την ευκαιρία να αποβάλλει τις διοξίνες ενώ είναι μια ιδανική ευκαιρία να χάσετε βάρος.
Σε όλη την διάρκεια της νηστείας η αρτηριακή πίεση, η χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια μειώνονται σημαντικά αφού απαγορεύεται η κατανάλωση κρεατικών…
Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr
Διαβάστε περισσότερα νέα στο newslog.gr
Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα
Total white η πιο δυνατή τάση του καλοκαιριού
Total white η πιο δυνατή τάση του καλοκαιριού και πώς …ΠΟΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΑΣ
Σας προτείνω μερικά προϊόντα μακιγιαζ για να βεβαιωθείτε ότι …Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΣΗ ΣΤΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΕΙΝΑΙ ΤΑ Palm Bracelets!
Ψάχνετε για νέους τρόπους που θα τραβίξουν τα βλέμματα …6 σημαντικά πράγματα που δε γνωρίζουμε για την ενυδατική κρεμά.
Οι περισσότερες γνωρίζουμε τα βασικά: Moisturizer κρατά το δέρμα …Συμβουλές για ένα επιτυχημένο μακιγιάζ ημέρας και πώς θα το μετατρέψουμε σε βραδινό
Video από την εκπομπή «Χαμογέλα» με συμβουλές και οδηγίες μακιγιάζ …

GET SOCIAL