Διακόσμηση βιτρίνας

Στις μέρες μας ο ανταγωνισμός ειναι τεράστιος και ο καταναλωτής έχει πολλές επιλογές. Με τόσες επιλογές, πως θα τραβήξεις την προσοχή του καταναλωτή; Επένδυσες τόσα χρήματα για να έχεις αυτό το πολυσύχναστο σημείο αλλά πως θα προσεκλύσεις τον κόσμο να περάσει μεσα στο κατάστημά σου; Τι μοναδικό έχει το κατάστημά σου; Η διακόσμηση βιτρίνας δεν ειναι απλή τοποθέτηση προϊόντων αλλά η εικόνα της επιχείρησης στους καταναλωτές. Ο σκοπός της βιτρίνας ειναι να δημιουργήσει ενα ελκυστικό και ευχάριστο περιβάλλον με στόχο να προσελκύσει τα βλέμματα των περαστικών. Μια ενδιαφέρουσα βιτρίνα θα οδηγήσει τα βλέμματα του κόσμου που περνάει απο έξω να μπουν μέσα στο κατάστημα επομένως όσο περισσότερα άτομα σταματήσουν να δουν την διακόσμηση της βιτρίνας τόσο μεγαλύτερο θα είναι και το ποσοστό των ατόμων που θα μπούνε μέσα στο κατάστημα και θα κάνουν αγορές.
Οι πιο πετυχημένες βιτρίνες ειναι αυτές που δημιουργούν ενα θέμα, μια διάθεση ή ενα συγκεκριμένο τρόπο ζωής. Καθε κατάστημα εχει τη δική του φιλοσοφία και απευθύνεται σε ενα συγκεκριμένο target group πελατών. Με τη μόδα να αλλάζει σεζόν με τη σεζόν το κατάλληλο merchandising ειναι ουσιαστικής σημασίας. Ο Visual Merchandiser είναι υπεύθυνος να μελετά και να προτείνει το θέμα των επόμενων βιτρινών, να μελετά και να προτείνει λύσεις για το εσωτερικό του καταστήματος στο πλαίσιο του θέματος των βιτρινών, να καθορίζει τον τρόπο παρουσίασης των προϊόντων μέσα στο κατάστημα, να μελετά και να προτείνει διαφορετικούς τρόπους έκθεσης των προϊόντων.

ΠΑΝΩ